مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-05اقتصادي

 800 هزار هکتار مطالعات تفضیلی اجرایی در سطح زنجان انجام شده است


رییس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:  800 هزار هکتار مطالعات تفضیلی اجرایی در سطح استان زنجان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مسعود رسولی با بیان اینکه مطالعات منابع طبیعی و آبخیزداری در پنج حوزه آبخیز زنجان انجام شد، گفت: دهنه و آببر در طارم، اردجین در خرمدره، سهرورد در خدابنده و اندآباد در زنجان، حوزه هایی هستند که مطالعات در آن ها صورت گرفته است.

رییس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اظهار داشت: مساحت حوزه ها در سهرورد، اندآباد، دهنه، اردجین و آببر به ترتیب 16 هزار و 18، 11 هزار و 913، 11 هزار و 508، 9 هزار و 703 و هشت هزار و 614 هکتار است.

رسولی خاطرنشان کرد: به منظور انجام مطالعات یکپارچه منابع طبیعی و آبخیزداری برای این پروژه ها از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات ملی و استانی، تامین اعتبار شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات حوزه های دهنه، اردجین و سهرورد از محل صندوق توسعه ملی، آببر از محل اعتبارات ملی و اندآباد از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

رییس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: تامین اطلاعات پایه مورد نیاز برای شناسایی مناطق بحرانی، مستندساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 800 هزار هکتار مطالعات تفضیلی اجرایی در سطح زنجان انجام شده است

 800 هزار هکتار مطالعات تفضیلی اجرایی در سطح زنجان انجام شده است